Geborduurd zakdoekje met een digitale print van een krantenartikel, in een doosje verpakt, samen met een kleine fotokopie van het artikel en een streng borduurzijde met naald. Op de Salone di Mobile 2010 in Milaan draaide de presentatie van Droog om hergebruik. Onder de titel Saved by Droog presenteerden ze 5135 artikelen uit faillissementen. Hieronder 80 inklapbare stoelen, 20 handdoeken, 200 zoutstrooiers, 900 zakdoeken en nog veel meer. Droog vroeg veertien ontwerpers om ze nieuw leven in te blazen, 'om ze als ruw materiaal voor creatieve herinterpretatie' te gebruiken.
Studio Makkink & Bey liet op doodgewone zakdoeken (900 stuks) krantenpagina’s drukken. Zij selecteerde artikelen uit 30 dagen nieuws. Hier betreft het een artikel uit Dagblad De Pers van 11 maart 2010, met als koppen 'Stemmen is nogal moeilijk voor ons', 'het laatste uur van de tonijn' en ''Zonder postadres en geld ben je niks'. Een foto van de onderzijde van een jongensgezicht met diamanten en gouden tanden siert de voorzijde prominent. Het bijschrift luidt: F******motherf****** Tsja, de kids moeten zich kunnen uiten. Daarom gaat de moderne welzijnswerker rappen met zijn probleemjongere'.
Aanvullingen